Wat staat er op het programma?

Hieronder geven we een overzicht van evenementen die gelinkt zijn aan de Duurzame Ontwikkelingsdoelen (SDG's). Wilt u graag iets aan de lijst toevoegen, stuur dan een mailtje met de nodige info naar info@sdgnederland.nl.

Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

90 Minutes of Marketing: Change our future

18 november 2021 I 14:30 - 17:00 CET

Na 4 succesvolle edities van 90 minutes of Marketing, organiseren FC Groningen, NDC Mediagroep, La Compagnie, RTV Noord en onze speciale partner Impact Noord dit jaar samen de jubileum editie met als titel;

Change our future!

Kees Klomp, lector betekenis economie aan de Hogeschool Rotterdam neemt je de eerste volle 45 minuten van de eerste helft mee in de wereld van betekenisvolle marketing.

“Er wordt vaak gezegd dat we ons naar een kantelpunt toe bewegen, maar ik denk dat we allang om zijn. Ooit vonden mensen het heel normaal dat bedrijven de meest verschrikkelijke dingen deden om er zelf beter van te worden. Nu is de groep die dat vindt in de absolute minderheid. Steeds meer mensen hacken het bestaande systeem en creëren alternatieven.”

Maar wat betekent dit voor jou als marketeer? Hoe kijkt jouw werkgever naar de wereld om zich heen en waar kun jij als marketeer het verschil maken? We gaan het horen, Kees Klomp licht je de sence of urgency van dit onderwerp toe.

In de tweede helft gaan we 2 x 15 minuten verhalen horen over 2 cases uit de praktijk en eindigen we de laatste 15 minuten met een verhaal over ondernemers met een missie en tips voor jou!

Speciaal voor deze jubileumeditie is er een feestelijk media pakket te winnen, t.w.v. € 5.000,-. Wil je kans maken op dit mediapakket? Meld je dan nú aan en we vertellen je op 18 november hoe je kunt winnen.

Het programma – donderdag 18 november
Locatie: FC Groningen

14.30 uur – Inloop

15.00 uur – Eerste helft:
Kees Klomp – ‘We zijn allang om’. Kees over een economie waarin waarde wint van geld.

15.45 uur – Rust 

16.00 uur – Tweede helft: 

Case study – Jorrit van Kaam; Klare Koek 
Jorrit van Kaam vertelt over zijn bedrijf Klare Koek en de switch van het bedrijf naar een maatschappelijke organisatie. Dat deed pijn, maar heeft uiteindelijk zijn vruchten afgeworpen.

Case study – Renate Boschma; La Compagnie 
Renate Boschma vertelt hoe ze als marketingpartner meedenken met een opdrachtgever in de uitrol van een bijzonder duurzaamheidsproject in en rondom Sellingerbeetse (provincie Groningen).

Impact Noord – Jan Willem Wennekes;
Jan Willem Wennekes over de verbindingen welke hij tot stand wil brengen tussen ondernemers met een maatschappelijke missie die het welzijn van anderen minstens net zo belangrijk vinden als de winst die ze maken. Met tips voor jou!

16.45 uur – Derde helft:
Napraten, borrel & inschrijven voor de 5-jaar jubileum actie.

Mis het niet en meld je hier aan!

Gegevens

Datum:
18 november 2021
Tijd:
14:30 - 17:00 CET